ozgeetat7f giyus06 ama herkezde öyle değil korkma dediğim gibi önlem için vurdu yoksa 6 haftalıktım bence yerleşme kanamasıydı hayta küçücük bir leke
bebegim_28 giyus06 ben onu bilmiyorum benimki direk kırmızı adet kanı gibi gelmişti 3 4 saat sonra da hissettim zaten gittiğini küçüktü
Astadavistabeybi Tevhidehli1 ilk haftalar bebek tutunmaya çalışıyor uzanma iyi değil dediler bende öyle duydum hala uzanırsam korkarım
kckynssna giyus06 ben kullanmıştım canım, hem iğnesini hem tabletini hemde progestanı. Geçti şükür şimdi 40 haftalığım☺️