giyus06 ben 3kez yaşadım 6.ve 18. Haftamda kahverengi lekelenme şeklinde oldu. 6haftakiken olan yerlesme kanamasiydi progestan hap kullandım 1hafta sonra bitti çok şükür ilacı bıraktım. 18. Haftamda tekrar oldu sebebi bulunamadı ama iğne ilaç herhangi bişey kullandırmadi doktorum çok azdi zaten 3gun falan da o sürdü. 23. Haftada kırmızı renkte kanamam oldu onunda sebebi bulunamadı. Cam silmistim sanırım o yüzden oldu.ama çok şükür bebeğim iyidi. Acilde iğne vurdurdu doktorum evde kullanmam için herhangi bir iğne ilaç gene vermedi. Bol istirahat et dedi. Bende öyle yaptım 3gun boyunca dışardan yemek istedik herşeyi eşim yaptı 3gun sonra o da kesildi. 30haftalik olana kadar ağır hiçbir iş gormedim. Uzanmadim. Haftada bir esimle evi temizledik ,bide yemeği falan yapıyordum o kadar. Herhangi bir tehlikem yoktu artık çok şükür. Ondan sonra normale döndüm. Her isimide yaptım 38+2 yım şuan çok şükür herşey yolunda inşallah sağlıkla kucağımiza alırız 🤲😊