Canim ben oglumda kullanmadim, İlk doğduğunda hastanede vermeye çalıştık almadı, evde de bi iki kere denedim almayınca vermedim. Bnim icin cok iyi oldu almaması, bunun sonradan bıraktırması da var 🙂 Ama oğlum sadece emzikle susturulabilen yaramaz bir bebek değildi. Uykuya gecisleri flnda cok kolaydi. Hatta birsuru emzik modeli var evdehala duruyor🙂 bunda da 1 tane aldim denicem alirmi almazmi ona gore alirim artik