Frkn06 canim öncelikle başın sağolsun cok kotu bi durum ama Allah verdi yalnız Allah alır. Yasamayan onun acısını asla bilemez… 1 günlükte olsa 5 günlükte olsa evlat iste Ana rahmine düştüğü andan itibaren. Bizi, karsilayacaklar insaAllah annelerine babalarina kiyamayip sefaatci olan meleklerimiz onlar ben de ikili tarama diye gittim bebegim ölmüştü hemde 3 hafta ölü kalmisti icimde. Simdi belki orda arkadas olmuslardir bile cennetin en guzel yerinde🥰 Ben cok arastirmaci birisiyimdir. Hemen pihtilasma testi yaptirdim ozelde 800 tl 3 günde cikti birdaha ayni seyleri yasamak istemedim yine Allah tan ama tedbir almak önemliydi. Testlerim falan cikti ve gercekten 5 genimde pihtilasma varmış simdi once Rabbimin izni ile sonra günlük vurdugum kan sulandirici ile kizimla 19 hafta 2 günlüğüz😍 ilk hamileligimi 1.5 sene bekledim hic korunmadan sonra bebegim öldü 3 ay yasak surem vardi biraz da dinlendim ilk denemede hamile kaldim Rabbimin izni ile simdi sadece arastir lütfen artik pihtilasma Türkiye de ki kadinlarin 5te 3 nde var ne yazik ki doktorum hormonlu seyleri artik cok fazla tukkettigimiz icin olduginu söyledi en azindan bi tedavisi var cok şükür 🤗 burayi da kapatma bidaha ben burdan öğrendim ne öğrendiysem emin ol cok ise yariyor kuzum sıkma canını sen artik bir melek annesisin. Ben soranlara 23 yasinda 2 cocuk annesiyim ayol biri cennette biri karnimda diyorum simdi😍 psikolojini bozmaman cok onemli Rabbim hayirlica en yakin zaman da cümle isteyen kardeşlerimize icinde sen de birlikte nasip etsin bitanem. Kurtaj sonrasi denemende ovulasyon kullanmayi unutma👍♥️ Kendine iyi bak. ❤️