Canım benimde ilk gebeliğim kimyasal oldu daha sonra bir yıl sonunda tekrar bir gebelik oldu ve onunda 12. Haftada kontrole gittiğimde 9. Haftada kalbinin durduğunu öğrendim ve kürtaj oldum bu süreçte yıpranma oluyor tabi insaniz ama hep Allaha sığındım,bol dua genetik test yaptırdık ve bebeğin doğsaydı sağlıksız olacağını öğrendik ve o an şükrettik bazen elimizden giden sanki şer gibi dursada hayır olabiliyor bizim için .. ve aradan bir yıl daha geçti rahim filminden sonra yeni bir gebelik daha oldu şimdi içinde hiçbirşeyin garantisi yok kendimi çok kaptırmamaya çalışıyorum ve hayatın merkezine oturtmadan şükür halinde geçiriyoruz bu günleri Rabbim cümle isteyenlere sizlerede bizlerede hayırlı sağlıklı..evlatlar nasip etsin amin.