Gulsahkyc ya bende bundan korkuyorum,ben agdaya gidemiyorum sürekli alttan muayene olmam gerekiyor jilet kullanıyorum hep semsert oldu,agda acıtır diye dogum zamanı sıkıntı değil alır gidersinde sonra dikişleri aldırmaya giderken onu düşünüyorum 😞 hiçbir şekilde alma sansımız yok dimi dikişlere zarar gelir?