Emime en başta Allahtır koruyan dediğinize kayılıyorum ilaç kurtarmaz.. amma ilacında koruyucu yanı vardır. haklısınızdır belki amma bende düşük olmuyor. Karnımda öldüğü için bu önlem. Progesteronun bir özelliği de sperm yetmezliği varsa ilk haftalardan eğer onu dengeliyor. Bende de sperm yetmezliği deyilde sadece karnımda öldüğü için. Kullanmadım hiç ilk gebeliğimde sorumsuz davrandım. Amma bunda da aynı acıyı aynı hisleri yaşamak istemiyorum…
inşAllah bebeğinizi sağ salim alırsınız kucağınıza.