Semapezik hayır ayni günde taburcu oldum bi sknti da olmuyor zaten dediğim gibi aşı olmak gibi düşünün .Ben internetten okumuştum cok korkmuştum ama yaptıkları gün dakika bile sürmedi iciniz rahat olsun bebeğinizde de bisey olmadığına Eminim çünkü ben o test sonucunu tam 3 hafta bekledim cok üzdüm yıprattım kendimi kimseye anlatmayın üzmeyin kendinizi herkes saçma sapan yorumlar yapıp daha cok psikolojinizi bozuyor ben bizzat yaşadım o bekleyiş cok zor günler geçmek bilmiyordu ama şükürler olsun bisey çıkmadı yüzde 80 down var diyorlardı da öyle olmadı siz duanızı eksik etmeyin rabbimden hersey cok guzel olacak insallah sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alırsınız insallah 🤲