Aalh yardımcınız olsun ben tıp Fakültesinde yaptırdım 15 güne çıktı, kadın doğum konusunda bence bi kaç yere teyyit ettirmek lazım ilk doktorumun söylediklerne göre bizde çok kötü şeyler yaşıycaktık ama öyle olmadı çok şükür kadın doğumcularda biz söylemiş olalım yük bizden gitsin diye en kötüyü söylüyorlar iyi olunca herşey iyileşti diyolar maalesef ….ben aynı anda bi kaç doktora gittim…. sonuçta sadece ultrasonla herşeyi bilmeye çalışıyorlar ve tahminlerle ilerliyolar tetkik istiyolar içinizi ferah tutmaya çalışım bebeğinizde çok etkilenmesin oda strese giriyodur siz üzüldükçe…