Babyaren Ffc2224 bende oğluma Aren koyacağım :) Lazcada birtane anlamına geliyor o yüzden içime çok sindi :)
Ffc2224 Babyaren benimde içime aren cok siniyor 💙 gercekten güzel ama eşimde diyor renas olsun bakalım artık
Seymaplyrl Cmlesirinn bende 20 haftalık oldum canım Allah nasip ederse bende Yusuf Mirza ismini düşünüyorum ikisini birbirine çok yakıştırıyorum.
Annecik53 Cmlesirinn madem mirza koyuyorsunuz ki kimin ismi olduğunu biliyorsunuz bunun yanına en iyi said ismi olur…rabnim sağlıklı hayırlı evlad eylesin.
Capadocia50 Tek isim koyun bence ben ogretmenim ilk isim neyse onu soyluyoruz okulda her yerde ayni anne baba bide uc bes kisi haric herkes birini soyluyecek 🤔
YenidenAnneOlmak Cmlesirinn en azından 1. İsme karar vermişsiniz biz onu da yapamadık henüz😅 iki isim düşünüyoruz biz de. İlerde istediğini kullanır çocuk için de bir alternatif olması iyi oluyor.