deryaersin hamileliğimi biraz mutsuz geçirdim canım eşimin babası rahatsız çünkü ona çok üzüldük o yüzden doğumu da düşünüp iyice stres olmak istemiyorum Doğumla alakalı aklımda kötü şeyler kalsın istemiyorum mutlu mutlu girip mutlu mutlu çıkmak istiyorum bebeğimin ağlayışını duymak istiyorum o yüzden biraz da sezaryen istiyorum bir de annemin çatısı çok dar Ablamda da bende de 20 den fazla dikişi varmış 2 ay yatmış ayağa kalkamamış oturamamış o da beni korkuttu