Merhabalar 15+4üz bizde 🙈 cinsiyetimizi öğrenmedik Ekim 8de 17+1 olacağız muhtemelen birşeyler söyler Dr.umuz arada kasık,bacak ağrıları ve göbeğimde sızlama dışında bir sıkıntımız kalmadı sizce normal mi bir de hala bişey hissetmedim 🙈 zayıfım geçen haftaya kadar karnım şişti bu hafta o da yok gazmıydı o şişlik acaba 🙈 herşeyin normal olduğunu nasıl anlarım bilmiyorum ki lekelenme ağır sancılar vs çok şükür yok sadece akıntım oluyor 🙈 sizde de böyle mi