Zeynepkrkmz 14+3 olduk bugün tahmini 25 mart doğum rabbim hepimizin sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin
Letsgo 15+3 benmde kıza benziyor dedi 16. Haftada kesinleşir inşallah gönlümden erkek geçiyor rabbim sağsağlim kucağımıza versin hepimizin
Oz-lem Letsgo rabbim gönlündekini hayırlı kılsın insallah . Benimde erkek görünüyor dedi . 2 ekimde değişmezse tabi 💙🤗
Cancazim Oz-lem hayır ya bilmiyorum 14 haftalıkken doktor kıza benziyor demişti kmseye söyleme birseyde alma demişti birdaha ki ay netleşir gidemedim sizin belli mi
Oz-lem Cancazim 14.haftamda erkeğe benziyor dedi . 2 ekimde randevum var . Tam Belli olur insallah 🤗😊
Meerryy 4 mart ❤️ kıza benziyor dedi ama açmadı bacaklarını benim tırtılım bakalım ne zaman öğrencez kesin 🎀
Ayseozmenucar Benım de mart başı ama normal dogum olmayacagından şubatta gelır diyorum 15 .hafta benım de 12.haftada erkek dedi 17.haftayı bekleyecegım bakalım😅