nilsmother Kızlar ay olarak 5. Ayın içinde miyim 😅🤣 Bn 4. Aydayım diyom daha Bi türlü jeton düşmedi😅😅
Yeni13 nilsmother aslında 4.5 aylık oluyor 5. Aydasın ama daha bitirmemiş oluyorsun canım seninle aynıyız
nilsmother Laylaaaa121212 doğacak haberim yok 😅 teşekkür ederim bu ay hafta işlerinden hiç anlamiyorum 😅
nilsmother Yeni13 hamd olsun yok canım ilk aylarda oldu simdi sadece sol kasığımda bişey çekiyormuş gibi arada sızı oluyo o da normal rahim büyüdüğü için😊
Papatya-20 Yeni13 bende var ya korktum Bi an yarın 18 olcaz sizde demi var kısa süreli oluyor arada Bi
Ebrusahin Laylaaaa121212 onu bende kullanıyorum ama buradaki meyveye oradakı meyve denk dusmuyo bebek ıcın orda farklı burda farklı niye acaba
Yeni13 nilsmother iyi canım en son ne zaman kontrole gittin ben dün gittim sağ kaşığım ağrıyordu plasenta aşağıda dedi doktor
nilsmother Mervenur_kcbs bu çizelge den takip ediyorum bnde🥰 buna bakarak daha beş değilim diyorum ama beş e girmişim demekki
nilsmother Yeni13 3 hafta önce gittim canım bnde 4 lü tarama istedi ama yaptırmicam ikili temiz çıktığı için. Ayrıntılı ultrason yaptırcam sadece onun için haftaya gidicem bakalım ne dicek yönlendirir heralde 😊
Papatya-20 nilsmother ben yaptırdım doktor yapalım dedi bide Bi kaybım var rabbim saglıcakla kucagımıza almamızı hayırlı saglıklı sıhhatli kavusmayı nasip etsin 💗
Zerin1234 nilsmother ayy bende öyleydim ay hafta olaylarını bir türlü anlamıyorum ama zamanla çözüyor insan bazen yinede unutuyorum baştan hesaplıyorum 32 haftaya kadar 😊