Fata2014 Bende çok şükür 34+0 oldum 🤲🏻 Uykumu alamıyorum bir türlü gece de kalkıyorum her dönüşümde yataktan uyku mu olur zaten bacaklarım ağrıyor artık arasına yastık koymaktan yine buna da şükür sağlıkla gelsin meleklerimiz inşallah 🤲🏻🙏🏻
Prensesannesiesma Fata2014 inşallah canım benim herşey onlar için bende öyleyim vallahi artık eskisi gibi değil çok çabuk yoruluyorum hiç iş yapasım gelmiyor 😒
Sehribann Nesrincente ben de her gun tuketiyoeum bu ikiliyi ama ilac destegine ihtiyac duyduk doktorum mecbur yazdi. Hatta karaciger enzimlerim yukseldigi icin mumkun oldugunca ilac kullandirtmamaya calisiyordu ama dayanamadim artik mecbur yazdi basladim kullanmaya ilk geceden hemen etkisini gosterdi. Bir sure sonra birakayim dedim o sabah kramplarla uyandim. Bazen yetersiz gelebiliyor keske ilaca ihtiyac duymasak…
Nesrincente Sehribann aa doğrudur ben birinden duymuştum da ama işte kişiden kişiye bünyeden bünyeye değişiyor olsun ya yapacak bişey yok bu süreç Bi şekilde bitecek öyle düşünmek lazım artık
Nesrincente Prensesannesiesma demi ilerde daha çok olur tuvalette yatarız artık 😀😀😀 neyse bu surece gecıcek oyle dusunup avutalım kendimizi 😀
Prensesannesiesma Nesrincente evet haklısın canım daha güzel günlerimiz olsun inşallah bunlar tatlı şeyler.🙏