Kubosss123 Oglusannesi26 Ayy heyecanlanıyorum gün geçtikçe içim içime sigmiyo nasıl bi duygu acaba Allahım herkese nasip etsin inşallah 🤲🤭
Oglusannesi26 Kubosss123 Bende öyle bende ..🙂🙂 bir an önce kucağıma almak istiyorum bebeğimi sağlıcakla
Tulincilingirefeoglu Oglusannesi26 Oglusannesi26 Amin inşallah çok sağolun sizde bir an önce sağlıkla kavuşursunuz inşallah❤️🥰
Oglusannesi26 Esraaa02 Rabbim tüm hamilelere kolay doğumlar nasip eylesin bizlerde içinde 🥰🥰 güzel haberlerinizi bekliyoruz 🙂
Gozde19 Oglusannesi26 38+5 gelmiyooo ve ben çok sabırsızım eşimde 1 hafta beklesin ev taşıyım diyo 😂😂
Fatmagzl33 Aslikilinc ishal ve sancılar vardı muz yedim ishalim geçti ama hala doğurmadım bende 38+3üm
Minigimm2020 SeymaDincer 36+3haftaligim da ben gobegimden rahmime dogru bi cekilme sizlama oluyo bide sag ve sol tarafta olmak uzure boyle bebek sanki icerde geriliyo gibi topaklaniyo canimi yakiyo 2 3 sn sinra geciyo bunlar kasılma mi oluyo bliyomusunz