Balkuzu01 canım pahalı yağlar alıp da sürsen çatlayacağın varsa çatlıyosun.Galiba vücutla alakalı bir durum veya genetik de olabilir.Benim 22.haftada kaşınmaya başladı sonra 25.haftada karnım da iki üç tane çatlak gördüm.Simdi 30.haftadayim karnım da 10 tane çatlak var belki de daha fazla.Kaşiniyor heralde daha da catlayacak😔😔ne yapalım sağlıklı doğsunlar da bu çatlaklar da anneliğin sembolü olsun bizim icin🥰