PelinErckti rica ederim. Siz isterseniz yinede araştırın biraz daha ama ikiz gebelik olunca gelişimleri icin biraz daha dikkatli olmak gerekiyor. Sadece 1 kan ilaciydi yanlış hatırlamıyorsam sizinki, yani sadece onunla cok yetersiz olur gibi takviye başka ilaçlarda gerekiyor. Ben dun doktorumdaydim. 33 haftaligim halen devam ettiriyor butun ilaçlara bebeklerin gelisimide gayet güzel gidiyor masallah cok şükür..🙏