Aysegulum27_ doktorum önümüzde atlata bilirsek 3 hafta olduğunu söyledi,atlatırsak mükemmel olur diyo onun haricin de erken de gelebileceğini her an her şeye hazırlıklı olmamızı söylüyor.
ilaçlarım hafta da bir kez proluton depot hafta da birkez dedox iğne
d vitamini ve gyno feron kullanıyorum kan sulandırıcılarımı da kesti