Bende 24 deyim canım 2 gün cok hareketliydi mesela ama bugün çok çok az hissettim 2 kere falan ida ufak hareketler olacak şekilde sert degil yani. Eğer ufakta olsa birşeyler hissediyorsab korkma.
Bende senin gibiyim ama bazen gün boyu çalışırken hiç hissetmiyorum acaba birseymi oldu diye sürekli kendimi kontrol ediyorum :)
Korkma içini ferah tut. İyi düşün iyi olsun