Gulsah96 onlar kist değil o haftalarda bebeklerin beyin boslukları sıvı ile dolmasını doktorlar cok büyük bir olaymış gibi kist kist diyorkar ne aglatmıslardı beni 30. Haftaya kadar geçmesi gerekiyor geçmezse sorun oluyormuş ama geçiyor cunku bebegin beyni gelişiyor bende cok aglamıştım üzülmüştüm ama kayboldu geçti ki hepsi geçiyormuş sadece bizleri atreste sokuyorlar