Gulsah96 Merhaba kızlar bebegim 22 haftalık detaylı ultrosomda cocugun beyninde iki tane kist cıktı basına gelen var mı ? Birşey oldu mu ?
haticedag1038 Gulsah96 canım benim de o aralar gözükmüştü sonradan kayboldu merak etme inşallah kaybolacaktır seninki de ben kaybolmayan görmedim demişti doktorum öyle de oldu dua et gönlünü ferah tut🥰
Smyzyn Gulsah96 18. Haftada görünmüştü bizdede tek taraflı idi. Sonra kayboldu çok şükür. Büyük ihtimalle sizinde kaybolacaktır. Stres yapmayın içinizi ferah tutun. Allah şifa versin inşallah
12345677 Gulsah96 ben de 18 haftalığım 2 tane gördü ve biraz büyük dedi zamanla geçerse geçer dedi bende tedirgin oluyorum inşallah geçer hepimiznki
Nur-61 Benim bebekte de var kist iki tarafta öğrendiğimden beri çok kötüyüm ona bişey olcak diye çok korkuyorum 4 tane kaybımdan sonra. İğnelerle 30 haftaya kadar geldik inşallah benim bebeğimin kisti de geçer
SimOn Nur-61 genelde 24 haftadan sonra geçiyor arkadaşım da yaşamıştı hamileleiğinde şu an gayet sağlıklı bebeği.. doğuma kadar geçiyor içinizi ferah tutun 🙏
U-aksy Nur-61 korkmayin geçiyor benm oglustata cikti 24 haftalarda smdi hic biseyi yok gelisme asamasnda diyor doktorlar ondan oyle oluyor snra kayboluyorr 🙏🙏
Nur-61 U-aksy doktor gebeliği sonlandırmayız lazım dedi sıvı toplamış dedi ben kesinlikle istemedim rabbimdenngelen herşeye razıyım dedim
U-aksy Nur-61 beyinde sıvı toplanması değilmi. Oda vardi 8mm civarlarindydi oda giderek düstu smdi oda yok. Sizin kac mm peki
U-aksy Nur-61 bunun icin renkli ultrosana grdim girmicektim doktorum baska bisey tetikliyormu bakalim dedi. Ayrintilidaki hocamda bisey olmaz bundan gecicektr bu dedi 2 hfta snra gttigimde boyutu küçülmüştü. Smdi 36 yim hic kalmadi ALLAHA şükür
Abf U-aksy benim de aynı şekilde 8 mm, 20+6 da, iki gün sonra tekrar ultrasona giricem, sizinki kaçıncı hafta da düştü
U-aksy Nur-61 Gecer insALLAH rabbim evladinizi sze bagslasn sz stres yapmayin bebste etkilenmesn annesi😊
Nehirr88k Gulsah96 bnimde 17 haftalıkken olduğu söylendi doktorum kaybolucagini söyledi insallah detayli ultrasona kadar kaybolmus olur ve ferahlarım 🤲
Gulsah96 Nehirr88k sırf o yüzden 2 kere deraylı ultrosona girdik belki yanlıs görülmüştür diye bir umut
Nehirr88k 12345677 hayır canm demedi ama peritanolaji doktoruna gösterdi ama oda ciddi bisey olsaydi detaylı ultrasona erken gircektim ama gerek görmedi insallah kaybolmus olur detayliya kadar şuan 18+4 haftalığım