Dusuk tehlikesi, gebelik sekeri, erken dogum tehlikesi derken cok sukur kavustum yavruma. 17 eylul Sabah 6 bucukta esimi is icin uyandirmistim. Gece surekli uyandim hafif adet agrim vardi. Wcye girip ciktim yattim pıt diye bir ses oldu ve az su geldi. Ayaga kalktim su akmaya devam etti annemde bizdeydi anneme ve esime seslendim suyum geldi diye. Hemen depend getirdi giydim giyinip ciktik. Merdivenlerde yolda falanda suyum gelmeye devam etti. Yolda 1 2 kez falan az sanci girdi. Acilde ebe acikligima bakti 1 parmak dedi ve suyumu iyice patlatti. Sonra nst baglandim ultasonlada baktilar ve dogumhaneye alindim. Kuzenim evinde benim icin meryemanaeli otunu suya koydu. Sonra annemi yanima aldilar nst baglandim hafif hafif sancilarim baslamisti. Sanci aninda annemle ikimizde İnrisah, Rabbiyesir surelerini ve Summesebile Yesserah duasini okuyorduk. Ebeler acikligima baktilar 3 4 cm dediler. Lagman yapildi sancilar biraz daha artiyordu doktor cagirdi bir odada catala ciktm aciklgima bakti doktor 5 cm olmus dedi odaya geri dondum. Bir sure sonra ebeler geldi suni sanci bagladilar. Sancilar artmaya basladi bir ara ayaga kalktim squat yaptim annem sanci boyunca belimi ovuyordu dua ediyordu. Ebe buyuk wc var gibi olunca seslen dedi. Nst baglandim sancilar artmaya basladi. Anneme sancilar kaci gosteriyor dedim sayilari gorememis anlayamadi az gibi dedi. Ben basladim anne nasil dayancam soyle esime beni sezaryana gotursun daha 5 cmde az sancida boyle agrim var dedim. Saate bakiyordu annem 5 dk birden 3 dk bir gelmeye basladi sancilar. Sonra anne ikinmam geldi dedim annem inanamadi daha erken diye benim ebelere seslendi yoklar dedi. Bende ikiniyom anne cagir birilerini dedim. Annemi ckardilar baska bir ebe geldi ikin ikin daha dogurmazsin dedi acikligima bakti tam aciklik olmus dedi. Yatagi hazirladilar benimle ilgilenen ebeler geldi igne yaptilar ikinmami soylediler ama beceremedim. Karnimi sisiriyordum sari sari saclari var goruyorum dediler ama ikinamiyordum. Sonra baska bir ebe karnimdan bastirdi bende ikindim ve bebegimi karnima koydular. Gobegini kesip giydirdiler. Benim dikislerim yaklasik 1 saat surdu cok yirtigim olmus dikisleri atarken hissettim malesef. Annem ciktiktan 12 dk sonra dogurmusum ama saolsunlar benim dikisler bitene kadar dogdu dememisler ve meraktan olmus annem ve esim. Sagsaglim kavustum yavruma. Dogumum 11.52de oldu okunmus zemzem ictim dogum boyunca dua okuduk. Herkese tavsiyem dogumu kolaylastiran dualari bol bol okuyun. Meryem,İnsikak ve Araf Suresinde bir ayet ve dogumda okudugum dualar. Ertesi gun eve cikinca bebegim epilepsi nobeti gecirdi. 8 gun baska sehirde yogunbakimda yatti. Bugun evimize getirdik ilac basladik sizlerden de dua istiyorum İnsallah yavrum birdaha nobet gecirmez 🤲🏻 Rabbim hepinize saglikli kolay dogumlar nasip etsin İnsallah 🤲🏻❤