Yrnkrmmm mercimek_annesi_49 sana tek önerim o acıya dayanamadım diye bende sezeryan oldum ve o kadar pişmanımki dayan ve normal doğur lütfen zaten ebe söylemişti ilk doğumda normal hissetmen 5 6 cm olana kadar hissedersin sonra hissetmessin dedi ama ben çok kastım maalesef sezeryan oldum
mercimek_annesi_49 Yrnkrmmm anladım inşallah dayababilirim. Elimde değil acı da değil beni korkutan beynimim bi noktasına birşeyler oluyor. İnşallah yaparım.
Nisaaa mercimek_annesi_49 bende vajinusmustum eşimle 3 aydır ilişkiye giriyoruz rahat ama bende korkuyorum o çatı muayenesinden nvaji olduğunuzdan bahsettiniz mi doktora normal doğum yapabiliyor uymuş vajinusmus hastalığı geçirenler 🤷
mercimek_annesi_49 Nisaaa canım tabiki yapabilirsin normal doğum. Ama doktor önemli çatı muayanesini doktorun çabalarıyla motivasyonuyla oldum. Zor muydu aslında hayır. Ben de normal olması için çabalıycam. hayatımız boyunca bundan kaçacak değiliz.
Nisaaa mercimek_annesi_49 korkutucu geliyor aslında afedersin esli ilişkide daha rahatız ama parmak denince korkuyor insan gayet yendim vajiyi ama alttan muayene bile oldum aletle hissetmedim bile ama bu parmak olayı beni korkutuyor
mercimek_annesi_49 cansuorel eldiven giyiyor eline 2 parmakla ileri ittiriyor elini. Bi de çeviriyor içerde bu çatıda oldu.