Kızlar 37. Haftada çatı muayenesi oldum. Çok kastım canım yandı. 39+3 haftalığız şuanda. Doğuma gittiğimde açılma muayenesinden çok korkuyorum. Normal doğum yapan annişler. 4. Cmden sonra açılma muaynesinde acı hissettiniz mi? Vajinusmus yaşadım tam da atlatmış değilim ne yazıkki.