Benim icin cok cabuk gecmisti..Cunku annemi anlamama ve guzel olan cok seyden nasiplenmeme vesile olan bebegimi karnimda daha guzel koruyacagim onunla en guzel temelleri karnimda verecegime inandim ve bunun gecmesi yada gecmemesiyle ilgilenemedim🙂 onun bana bagli olmasi (bedenen) de olsa bana cok guzel hisler veriyordu..Ve cok sukur zaman geciyor..35+2 yiz..Ve dua ediyorum tum anneler ve kendim icin..Bebeklerimizi hayirli,saglikli,imanli ve noksansiz sekilde kucagimiza alabilmemiz,kolayliklarimiz icin..Rabbimin o sureyi vermesinde ne hikmetler oldugunu bilip dusununce inanin ki o cok baska bir surec oluyor..Neden o kadsr sure kalmasini istemis olabilir diye dusununce hersey baska bir pencereden goruluyor..Elhamdulillah annelik duygusunu yaratip bizede nasip ettiren Rabbime..Hepimize dua ediyorum mumin kardes gbi ve dualarinizi bekliyorum insallah🙂