Canım hayırlı kandiller. Geçmiş olsun. Bence evlendikten çok kısa süre sonra mecburek ailenin yanına dönmüşsün ya o da özgürlüğüne tekrar kavuşmuş. Şimdi daha evliliğin sorumlulugunu kavrayamadan bebeğin ki ağır gelmiş belli ki. Bir de çevresindeki arkadaşları önemli onların dolduruşuna falan gelmiş olabilir. Sen kendini toparla ve güçlü bir duruş sergile evine dön git orda bunu çözüme kavuştur. Evet hamileliğin ilk zamanları çok zor oluyor ben de ailemden çok uzaktayım 4 ay yataktan çıkamadım annem yanımda olsaydı dedim hep. İyi hissedince de bi daha gidemem doğuma kadar diye 1 hafta gittim döndüm. Heleki evliliğin yeni bu kadar uzun süre yalnız bırakmamalısın. Erkek dediğin boş bırakılmıyo sen güzelce düşün karar ver yuvana sahip çık.