Erkeklerin bazıları evliliğe adapte olamayıp sorumluluğun altında eziliyolar. Bnm eşimde ilk bi sene haftanın 6 günü dışarı çıkıyodu içiyodu falan. Ne kavgalar gürültüler ettik aynısını banada yaptı anneme yolladı beni karda kışta eylaşarımı dışarı atmaya çalıştı dava açmaya gidiyorum dedi sustum bekledim. O sırada akrabamız hoca teyzeye gittim malesef büyü olduğunu söyledi bu duaları suya okuyup eşine içir kendin iç ve evinin girişine koy dedi. Dediklerini yaptım çok şükür düzeldik. 3. Yılımızda da bebiş geldi. Uzaktaysan Bol bol oku ve eşine yolla cnm sen adım atma ve bekle. Davayı bırak o açsın açcaksa. Bu böyle bi süreç malesef ama düzelen düzeliyor inşallah seninkide düzelir