tubaa44 Ozge_123 benim de 36+2 bebeğin kilosu 2880 doktor çok kilo almış böyle giderse normal doğum olmaz tatlıyı kes dedi korkuyorum ben de sezaryen olmaktan
Bademlii tubaa44 bence doktor biraz abartmış canım, ya da doktordan doktora değişiyor bu işler anlamadım. 34.haftada 2800 dük biz doktor gayet iyi dedi 40 a gelmezse anca o zaman sezeryan düşünürüz çünkü kilosu faZla olmuş olur dedi
Hashasim2020 tubaa44 bence doktor abartmış ya benim de 36.0da 3250 kilosu doktor hiç öyle birşey demedi, benim gerçi bu gidişle sezaryen gibi duruyor ama sizinki normal bence
muhanneozge Ozge_123 sezeyan olacaksa kilosu sıkıntı olmaz hatta iyi olur tontik bebiş takma 🐣sağlıkla gelsinler 💖
tubaa44 Bademlii aynen sanki sezaryen olsun diye mi öyle dedi bilmiyorum inşallah doğumda her şey normal ilerlerken sezaryen yapmak için bir şeyler uydurmazlar
nursentlk Ozge_123 benim bebeğim 35+3 de doğdu. 3080 gr. Olarak. 35+1 De 3100 gr demişti doktor. Ultrasonla hemen hemen aynı oluyor
Ttugceeli Ozge_123 36 hastalıkken 3250 gr doğdu kızım. 3 hafta önden gidiyordu ultrasonda farklı gösteriyor normalde 3650 filan çıkmıştı