Ozge_123 selam Canım bende seninle aynıyım 35hftalık kiloda aynı 2hfta önde gidiyor bebeğe göre 37 hftalık gözüküyoruz ama bnde gebelik şekeri var ondn böyle suyumda fazla seninde mi öyle?
Kendi sancısıyla gelmezse doktor 39.hftada alırız dedi sezaryan olcak kilolu bebeklerin omzu geniş oluyormuş senide onuda zorlamaya gerek yok dedi. Senin doktorun neler söylüyor