Hilal93 Betulll11 bende şehire gidiyordum Nahit beye gitmeye başladım çok memnun kaldım kesin tavsiye ederim hemde
Ceysem4545 Betulll11 ben en başından beri gidiyorum Nahit beye bi kere bile değiştirmeyi düşünmedim kocamla arkadaş gibiler sanki kahkahalar havada uçuşuyo her gittiğimzde😂