aybarsmomm Selam kızlar. Manisa Grandmedical özel hastanede bildiğiniz iyi doktorlar var mı? Manisada herhangi bir özel hastane de olabilir Manisa merkezde iyi bir kadın doğumcuya ihtiyacım var. Yardımcı olursanız sevinirim :)
G_A45 aybarsmomm kriterde bayan olarak belırtmeseydnz manisa şehır hastanesi mustafa cıhan baysal ve onur türkmeni öneririm cok memnun kaldım ben
Betulll11 aybarsmomm Ben pazartesi ilk defa Nahit Beye gidecegim Grandmedical’dekine, sanırım memnun olan varmış epey. Ben de memnun kalırsam yazarım.
Hilal93 aybarsmomm Nahit bey özel grandmedikal hastanesi muayene 75 çok ilgili bir doktor ona gidiyorum 😊onun dışında Özgür atlı diyorlar muayene 300 TL Fatma eskicioglu oonun ücretini bilmiyorum
ozgeya aybarsmomm Grandmedical’de Nahit Bey ve Hakan Bey var iyi. Bir de özel muayenehanesi olan Özgür Atlı var. O da çok iyi.
aybarsmomm G_A45 kadın doğum derken dal olarak bahsettim doktorun kadın erkek olması önemli değil sadece iyi bir doktor önerisi istemiştim
Hilal93 Betulll11 tavsiye ederim bende ona gidiyorum 5ekimde doğumum var Nahit beyde çok ilgili ve konuşkan hemde uygun 😊
aybarsmomm Hilal93 canım zaten eşim asker ek olarak indirim alıyorum belki fiyat daha da düşer gerçi fiyat önemli değil ama tavsiyen için teşekkür ederim araştıracağım :*
Betulll11 Hilal93 Ay ciddi misiniz nasıl içim rahatladı. En başından beri başka doktora gidiyordum ama değiştirmek istedim bazı sebeplerden dolayı bir yandan da acaba Nahit beyden memnun kalır mıyım diyordum. Pazartesi ilk defa gideceğim inşallah ben de memnun kalırım 😊
Ceysem4545 Hilal93 Allah kurtarsın canım inşallah darısı başıma benimde bi hafta sonra kontrolüm bakalım bize ne dicek nahit bey gerçi 35 olucam gittiğim zaman ama kasılmalarımda var
G_A45 aybarsmomm bnce manisaya sehir hastanesıne gel ve mustafa cihan baysala amelıyatımıda onur türkmen di nöbetciydi o gün cok memnun kaldım ikisndende
Ss123 Manisa da özel doktor olarak Özgür Atlı’yı tek geçerim arkadaşlar. Adamla konuşurken doğum korkusu başka bişey kalmıyor bile. Maddi imkanınız varsa bir dk beklemeyin bile.
Hilal93 Betulll11 bende şehire gidiyordum Nahit beye gitmeye başladım çok memnun kaldım kesin tavsiye ederim hemde
Ceysem4545 Betulll11 ben en başından beri gidiyorum Nahit beye bi kere bile değiştirmeyi düşünmedim kocamla arkadaş gibiler sanki kahkahalar havada uçuşuyo her gittiğimzde😂