Yeni13 ben sormadan dedi doktor devletdeki bişey demedi özeldeki dinlen ağır kaldırma uzanma yükseğe eğilme fazla dedi zamanla cıkar yukarı dedi 15+5de gitmiştim 16+2yim salı bidaha kontrole gidicem 30 haftaya kdr cıkıyo bazen yukarı.. dikkat edin szde ayakta durmayn fazla yürümeyin çok