Kızlar 15 haftalık hamileyim ve yaklaşık 4 gündür alt karın ve kasık bölgemde belirli aralıklarla olan ağrılarım var bi biryerden kalkınca kramp giriyor birkaç saniyeliğine de olsa kilitlenip kalıyorum lekelenmem veya kanamam yok sadece normal zamanda da olan akıntım var bu haftalarda bu tarz sancıların olması normal mi yoksa kontrolümden önce doktoruma gidip görünmelimiyim