Benimde kalp şeklinde ve rahim perdeyle ikiye bölünmüş durumda,hiç kanama lekelenme yaşamadım 20 haftalığım bebek büyüdükçe genişletmiş rahimi ,kendi işimi kendim yapıyorum çok şükür hiç bi sıkıntı yaşamadım kendini kısıtlayıp sıkıntıya sokma Allah’ın izniyle hiç bişey olmaz