HilalG Vildan_C Su gibi içerdim sekiz buçuk ay oldu neredeyse toplasan 3-4 bardak anca içmişimdir. Doktorum kesinlikle içme dedi Zaten fantayı sordum illaki bir şey içeceksen onu içebilirsin dedi kedim bile kola içince yanıma yaklaşmıyor dedi🙄
Hashasim2020 İçmemek en iyisi ben içmiyorum ama halam hep içmiş kuzenlerim daş gibi 🤣 çok abartmadan tüketmekten zarar geleceğini sanmıyorum 😻
sinber Vildan_C arada bir biraz içebilirsiniz ben de haftada bir biraz içiyorum kola veya Sprite abartmadırlar snr bişey olmaz sıcaklar biraz geçtiğinde isteğiniz de azalır sıcaktan hararet yaptıkça bnm de cnm istiyor
Bernayben Vildan_C doktorum kesinlikle içme dediği için hamile kaldım kalalı kahve- kola- sprite vs hiç birini içmiyorum😭burnumda tütüyor içecekler😋 bir şekilde tutuyorum kendimi.