Vildan_C Ben ilk hamileliğimde su niyetine içiyordum ama kızım 1 yaşına gelene kadar gaz sancısı çekti ve çok zor bir dönemdi.Şu an yine hamileyim son dönemdeyim toplasan 1 litre içmedim hiç canım istemiyor tiksindim onun yerine ayran limonata ve günde 2 kez soda içiyorum.Sen de uzaklaşmaya çalış elinden geldiğince.Sonra bebeğin sancı çekerken üzülmek yerine içme canım