Mercimek-tanesi Momsbaby normal dogum istiyorum insalah ama .bak bu ayima kadar 4doktora gittim hic biri boyle birsey demedi.catimda sikinti cikmaz insallah
Momsbaby Mercimek-tanesi insallah canım çıkmaz bi sıkıntı allahın izniyle benim doktorum normal dogum daha net olarak gozukuyor dedi valla son ayinda cati muaynesinde belli olurmus ama insallah benimkide dar degildir allahim hepimize normal kolay dogumlar nasip etsin 😇
Hira Mercimek-tanesi canm benimde öyle hemde 26.haftadan beri. Progestan kullanıyorum ve açılmam olmasın diye tuvalet harici kalkmıyorum sürekli yatıyorum ayrıca adalat kullanıyorum
tubatayfun Mercimek-tanesi ben bugun gitdim kontrole 28 haftalik oldum oglumun basi asagida kizim daha donmemis doktorum bana oglanin basi asagida olmasi iyi dedi ama kiz da donmesi lazim dedi bakalim 2 hafta sonra kizim donmus olacakmi
Mercimek-tanesi tubatayfun insallah doner masallahhh ikisinede ben birini tasiyamiyom Allah yardimcin olsun😊
Mercimek-tanesi Ebi bende iyi birsey olarak biliyorum bas asagi olmasini. Millet donsun diye bekliyo ben korktum duyunca risk falan dedi
Akin59 Mercimek-tanesi benimde başı aşağıda erken dogum belirtisi olduğunu sanmıyorum son aylar dogum pozisyonunu alıyor bebekler çünkü sikinti yapma
Hira Mercimek-tanesi amin cnm benim. Sende inşallah minik meleğini kucağına sağlıklı sıhhatli kucağına almayı Rabbim nasip eylesin
tubatayfun Mercimek-tanesi amin evet ikisini tasimak zor oluyor haziran ayini dusunemiyorum nasil olacak 🤗
Asli91 Mercimek-tanesi hatta ben yürürken otururken yatarken çok zorlanıyorum alt tarafımda baskı bile hissediyorum.Acı ağrı arası bi his oluyo.Bazen öyle oluyo ki sanki çıkacak ordan ama ona rağmen doktor erken doğum bişey demedi.
Meltem19 Mercimek-tanesi benımde 28.haftada dönmus normal olması geteken zamanlar degılmi? Doktorum bana hiç oyle birşey demedi her hangı bir sıkıntımda yok
B8use Mercimek-tanesi bende 3 gun once gittim 28 haftadayim basi asagida daha cok yer degistirir bu gayet normal dedi onemli olan son aydaki pozisyonuymus
Ayselcnt Mercimek-tanesi Benimkide o haftada başı aşağıdaydı.. 32. haftamız bitiyor çarşamba kontrol var inşallah hala öyledir..
bilges Mercimek-tanesi 28+1 de benımde başasagıydı canım.. Hiç bşey demedı bna doktorum erken doğum falan😊