Bizim de 28.haftada başı aşağı dönmüştü hatta doğum kanalına yakın demişti doktorum şimdi 36.haftadayız hala başı dönük ama hiçbi doğum belirtisi yok öyle tepe taklak yaşıyoruz😂 sıkmayın canınızı doktorlar bütün ihtimalleri söylemek zorunda olduğu için söylüyorlar inşallah zamanında gelir😊