Zeyneb99 Canım ya kişiden kişiye bu yorum çok değişiyor galiba. Çevremde normal yap sezeryan eziyet diyen de var , normal stresiyle uğraşma sezeryan rahatlık diyen de. Ben o an ne denk gelirse modumdayım. Ama önceliğim normal. Sonrasında hemen toparlanmak için