Merhabalaaarr,
Normal doğum yapmak istiyorum. 33+6 dayız. İlk gebeliğim ve haliyle ilk doğumum olacak inşaallah 🙏 Çatı, bebeğin pozisyonu vs bir çok etken var biliyorum ama biz kendimiz normal doğumu kolaylaştırmak için neler yapabilir? Önerileriniz var mı?