Didemcee 8+2 olduk biz. Bulantilariniz ne durumda benim hala devam ediyor. Bide sol kasığımda batmalar oluyor çok gazim var karnım davul gibi oluyor akşamları sizlerde nasıl durumlar?
kelebekannesi01 Didemcee bizde 8+6 yız hala bulantılarım devam ediyor baş dönmesi de oluyor dört gözle 12. Haftayı bekliyoruz 👀👀
35esra35 Didemcee postu ben açtım sandım😁Bende 8+2yim kasık ağrılarım benimde mevcut ayrıca gaz sıkıntısı yüzünden karnım şiş davul gibi🤦🏻 bulantınız iştah kaybınız var mı?
Didemcee Tugbasahin07 sindirim sistemini etkiliyormus ilk üç plasenta tam anlamıyla oluşana kadar gördüğümüz tüm bu etkiler yaşanacak mis
-Kbra8- Benim 6+4. Aşırı bulantım oluyodu kahvaltı falan asla yapamıyodum dün doktora gittim prilam diye bi ilaç verdi. Haftalar sonra ilk defa bugün kahvaltı yapabildim. Doktorundan istemelisin 😊
Esraismail99 -Kbra8- prilam faydası oluyor mu bende 6+7 yim ama ilacın hiç etkisi göremedim ve gün geçtikçe daha kötü mide bulantım oluyor 😑
Omrum2020- -Kbra8- benimde bugun 6+4 ama hic bulanti kusma falan yok istahsiz kabizlik ve gaz var sadece bnm
Didemcee 35esra35 😄 bazen çok tiksiniyorum ama yediğim zaman bulanmadigi için çoğunlukla yiyebiliyorum
Nobody 35esra35 9+0 ım ben. Bulantım yok şükür ama yemeklerden tiksiniyorum. Ne kırmızı ne beyaz et hiçbirini görmek ve yemek istemiyorum. 7/24 meyve ve ekşi çorba içmek istiyorum sadece🙈
Ilossssss Didemcee ben 9+1 im aranıza sıvışsam olur mu acabaaaaağğğ🤔☺️ Miğde bulantısı aşırı duygusallık ve baş dönmesi ile😿
Didemcee Ilossssss olmaz miiiiii😄 evet duygusallık da var minibüste bile ağlıyorum Allah’tan maske var 😄👍
_Mother_ Didemcee bende 8+3 olduk çok şükür arada bulantı ve kusma oluyor benimde gaz sancım çok oluyor geyirme fazla oluyor birde