Msltms Bende Aralıkta doğum yapcam İnşallah 🤲 7tane uzun kollu 0-3ay badiler aldım 5tane de yenidoğan takımı ve 4tane tulum var yeterli diye düşünüyorum geri kalanları hep 3-6ay aldım sıfır kol zıbın ve 6-7tane alt üst takım zaten annemler dışarı çıkınca felan giydirmem için çeket yelek ördüler kıyafet almıyorum artık doğduğunda duruma göre alıcam artık gerekirse 🥰