Kızlar kızıma kıyafet alırken sadece hastane çıkışını,bir takım ve bodylerin bazılarını çoraplarını yenidoğan aldım. Alırken 1-3 3-6 alıyorum. Sizce doğru yapıyor muyum? Sonuçta bebeğim Ocak ayında doğacak tek kat giymeyecek o yüzden küçük almak istemiyorum. Sizler nasıl alıyosunuz?