Ben de başkentte feyza hanıma gidiyodum geçen ay en son gittim ve bıraktım sürekli beni azarlıyordu o da. Ne diye katlandım aylarca bilmiyorum psikolojimi bozdu kadın kaç kere ağlattı. Hastane iyi diye gidiyodum ben de. Değiştirdim medicana rengin hanıma gittim memnun kaldım ilk gidişimdi ama inşallah böyle devam eder. Doktorlara birşey sormaya korkar oldum 🙄🙄