HicranKzn bizde de gramı söylüyor bi rakamlar söylüyor ama ne olduğunu söylemiyor boyu falan bilmiyorum mesela. Telefon olayına çok sinirlendim. Bir de bebeğin cinsiyeti olayında önce baktı göremedi yarım saat sonra tekrar çağırdı bişeyler ye gel dedi gittim bekledi bekledi bi anda %100 kız dedi kalktı ultrasonun başından biz eşimle kaldık nasıl kız anlamayız ama bi bize de gösterseydin falan olduk😬 eşim hala diyo cinsiyeti değişebilir bence bizi yollamak için söyler gibi bi anda söyledi diye ama o kadar da riske atar mı kendini bilemedik 😪