EdaMesut İnanın asla sizinle münakaşaya girmek istemiyorum,zor bir gün geçirmişsiniz iki tane canınızı taşıyorsunuz.Yanlışlıkla da olsa üstüne bir de ben üzmek istemem sizi.Davanızda haklı olabilirsiniz buna bir sözüm asla yok.Benim zoruma giden “böyle bir ülkede yaşamaktan utanıyorum” lafınızdır.Siz utanabilirsiniz ama burada ülkesine aşık arkadaşlarınızıda gözardı etmemeliydiniz nefretinizi kusarken.Çünkü bir nevi provakasyona giriyor,kışkırtıcı oluyor.Sisteme,düzene veryansınınızı edin,hakkınızı sonuna kadar arayın bizlerde size arka çıkalım,destek olalım.Fakat topluluk içinde ülkenize hakaret edemezsiniz.Umarım kendimi anlatabilmişimdir.İyi akşamlar🌼