Demir Ben almanya da yaşıyorum hiç yazdığınız gibi bir sorunla karşılaşmadım, üstelik ikiz bebek bekliyorum ve çoğul gebelik hep riskli olduğu için daha bir özenle kontrol ediliyorum üstelik bir kuruş bile ödemeden, doğumda ücretsiz, hemen taburcu da etmiyorlar iyice emin olmadan. Sizin bahsettiğiniz hangi ülke ki 12.haftadan önce kontrol Yok?