Ssmmra canim valla iyimiyim kotumuyum hic bilmiyorum ki cok tuhaf seyler yasiyorum bugün kalbime bicak saplanmasiyla uyandim resmen nefesimi kesti bi cok iyiyim bi cok kötüyüm yedigime ictigime cok dikkat ediyorum ama sukurler olsun ilk gunler gibi degilim bugun 5.ci günüm tat koku alamiyorum hicbi sekilde severek bayilarak yedigim seylerin tadini alamamak o kdar uzucu ki😔 atlatirim inşallah cok tesekkur ederim sordugun icin😘