Ben de 7 haftalıkken semptom göstermeye başlamıştım baş ağrısı ve çok ağır seyreden grip, halsizlik, mide bulantısı, nefes darlığı, ne ararsan.. aynı dönemde bir de düşük tehlikesi geçirdim,kanamam oldu, sürekli yattım ilaç ta içemiyordum haliyle, sdc Protestan ve parol… bol limonlu su, sarımsaklı yoğurt tavsiye etti doktor arkadaşlar… şükür atlattım, şimdi 15 haftalığız, bebeğimin gelişiminde bir sıkıntı yok görünüyor binlerce kez hamdolsun… stres yapmamaya çalışın, inşallah en kısa sürede atlatırsınız 🙏